x تبلیغات
طرح های زیبای کابینت

ایده زیبا و جذاب برای طراحی اتاق کودک ایرانی

ایده زیبا و جذاب برای طراحی اتاق کودک ایرانی

یکی از کارهای لذت بخش در خانواده ها خرید سیسونی و طراحی دکوراسیون، و زیبا ساختن اتاق فرزندان توسط پدر و مادر است. البته این کار اهمیت بسیار زیادی هم دارد، چرا که اتاق کودک شما محل رشد، پیشرفت و شکل گیری شخصیت کودک شماست.



روانشناسان و روانکاوان جهان ثابت کرده اند که شخصیت انسان از 1 تا 7 سالگی (یا نهایتا تا 10 سالگی) شکل می گیرد و همه ی مشکلات بزرگسالی در این سالها ریشه دارند. پس باید در این سالهای حساس هوای کودک خود را داشته باشیم، از آنجایی که کودک شما در این سالها بیشترین زمان را در اتاق خود سپری می کند باید دکوراسیون اتاق را طوری طراحی کنید که فکر همه جا را کرده باشید و به قول معروف: “اتاق کودکتان همه چیز تمام باشد.”

قبل از اینکه به سراغ اصل مطلب، یعنی دکوراسیون زیبا و جذاب برای اتاق کودک شما برویم به شما پیشنهاد می دهیم که اگر نوزادی در مسیر دارید یا به تازگی بچه دار شده اید می توانید دو مطلب زیر را مطالعه کنید تا بهترین و خاص ترین دکوراسیون را برای کودکان خود طراحی کنید:َ

ادامه مطلب

اتاق نشیمن

ویژگی های اتاق پذیرایی شیک و مدرن چیست
مدرنیته. کلمه‌ای که این روزها بسیار به گوشتان می‌خورد. تعریف سبک مدرن، یکی از محبوب‌ترین سبک‌های دکوراسیون داخلی، بر اساس کلمات کاملا مشخص و قابل درک است، اما مدرن بودن یا مدرن شدن در هر دوره‌ای تعریف منحصر بفرد آن زمان را داراست. بیست سال پیش را در نظر بگیرید، زمانی که در فیلم‌ها، آینده را به صورت مدرن نمایش می‌دادند. در همان فیلم‌ها اگر چراغ‌های خانه‌ای با کنترل از راه دور روشن یا خاموش می‌شد، معنی یک  اتفاق مدرن را برای بیننده تعریف می‌کرد؛ اما اکنون و پس از بیست سال نه تنها روشن و خاموش شدن چراغ‌ها چیز فوق العاده مدرنی نیست، بلکه کنترل تمام ابزار و لوازم منزل نیز یک موضوع طبیعی و قابل درک است.



 

ادامه مطلب

دکوراسیون اتاق کار شیک و مدرن

دکوراسیون اتاق کار شیک و مدرن



یکی از بهترین و مهم ترین چیزی که اهمیت زیادی برای همه مخصوصا آقایان دارد داشتن یک کار خوب هست. امروزه کار کردن یکی از پر اهمیت ترین بخش زندگی همه هست که بتوانند با آرامش و راحتی خرج خود و خانواده ی خود را در بیاورند پس داشتن یک محیط زیبا برای کار برای همه مهم و تقریبا ضروری است.محل کارتان جایی هست که برای بدست اوردن سهم خود از بازار و درآوردن خرج خود در آن مشغول هستید تقریبا بیشتر وقت خود را در محل کار خود سپری میکنید پس باید  یک محیط زیبا و دلنشین برای خود درست کنید که بتوانید در آن با آرامش کارهای خود را انجام دهید. چون بیشتر وقت خود را در محل کار خود سپری میکنید شاید متوجه نشید وقتی دیگران وارد اتاق شما میشوند چه حسی دارند اما بیشتر از دیگران آرامش و راحتی شما مهم است پس سعی کنید از رنگ های زیبا و دلنشین در اتاق خود استفاده کنید تا یک محیط زیبا برای کار خود داشته باشید.

ادامه مطلب

دکوراسیون اتاق خواب پسر

دکوراسیون اتاق خواب پسر بچه با چند طراحی متفاوت


طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسر بچه ها با انرژی و گرم صورت می گیرد در این مطلب به چند طراحی متفاوت برای دکوراسیون اتاق خواب پسر بچه های سنسن ۵ تا ۱۱ سال می پردازیم تا با طراحی های موفق اتاق خواب پسر بچه بیشتر آشنا شوید. پسر بچه ها در سنین ۵ تا ۱۱ سالگی  بسیار کنجکاو و با انرژی هستند و قطعا طراحی اتاق خواب مناسب برای آن ها می تواند بسیار دشوار باشد در ادامه تصاویری از چند طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسر بچه را با هم مشاهده می کنیم تا ضمن الگو برداری از آن ها با طراحی های متفاوت نیز آشنا شوید.


 

ادامه مطلب

طراحی دکوراسیون داخلی منزل


آشنایی با دکوراسیون داخلی

دکوراسیون (Decoration) در لغت فارسی به معنای چیدن، آراستن و مرتب کردن است. تعریف دکوراسیون داخلی در واقع به طرز چیدن و انتخاب مناسب اسباب و وسایل داخلی خانه، اتاق‌ها، آشپزخانه، اتاق پذیرایی، حمام و دستشویی مربوط می‌شود.

امروزه با پیشرفت در زمینه‌های مختلف دکوراسیون داخلی تنها برای خانه‌های مسکونی مورد توجه نیست و برای زیباسازی و کاربردی شدن مغازه‌ها، دفاتر کاری، کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ایستگاه‌های مترو، اتوبوس و… نیز به کار گرفته می‌شود.


طراحی دکوراسیون داخلی منزل

هماهنگ سازی اجزای داخلی منزل برای بهبود زیبایی و دلنشین شدن فضای خانه و همچنین بهینه سازی فضا به صورت هنرمندانه را طراحی دکوراسیون داخلی منزل می‌توان تعریف کرد. البته در این فرایند، هماهنگی بین رنگ ها و اجزای داخلی و اثاثیه منزل، جلوه‌دهی این اجزا را شکیل‌تر و هماهنگ‌تر به نمایش خواهد گذاشت.


ادامه مطلب

دکوراسیون اتاق خواب نوجوان

شیک برای دکوراسیون اتاق خواب نوجوان هستید، به این فکر کنید که نوجوان شما چه علایقی دارد و سعی کنید در چیدمان و خرید سرویس خواب، اکسسوری ها، انتخاب رنگ و ... همه چیز را از منظر او ببینید. اتاق خواب برای یک نوجوان، چیزی بیشتر از مکانی برای خوابیدن است. اتاق خواب جایی است که نوجوان از دنیای خواسته ها و قوانین بزرگسال فرار می کند، خیال پردازی های خودش را دارد، به دنبال استقلال و یافتن سلیقه خودش هست. در خانه مکان های کمی وجود دارد که یک نوجوان بتواند کاملاً سلیقه و شخصیت خود را بیان کند و اتاق خواب معمولاً بهترین انتخاب برای اوست.

هنگام طراحی اتاق خواب نوجوانان، ایده های شیک و جذاب اتاق خواب را در کنار سلیقه شخصی نوجوان در نظر بگیرید. برخی از ایده های ممکن است مانند انتخاب کاغذ دیواری یا دیوار تخته سیاه و ... جالب و کاربردی باشد.




 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد