x تبلیغات
طرح های زیبای کابینت

دکوراسیون مدرن اتاق خواب با تزیینات شیک

تاق خواب مدرن و نکته های طراحی دکوراسیون آن

اتاق خواب یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای به حساب می‌آید؛ چرا که این اتاق محل استراحت افراد است تا بتوانند پس از یک روز کاری، با خوابی آسوده و راحت برای فردا آماده باشند. به همین خاطر نیز بایستی توجه ویژه‌ای به سبک دکوراسیون این اتاق داشت. با توجه به اینکه بسیاری از افراد مدرن را به عنوان سبک خانه خود انتخاب می‌کنند، در این پست از توکامگ به بررسی ویژگی‌های اتاق خواب مدرن پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

 

ادامه مطلب

کابینت مدرن


کابینت مدرن چیست؟

خصوصیات ظاهری کابینت های مدرن چه هستند؟

این نوع کابینت ها از چه جنس و رنگی ساخته می شوند؟

سبک مدرن مدت های زیادی است که خودش را در دل خانه های ما ایرانی ها جا کرده است و خیلی از ما از سادگی و شیک بودن آن در منازلمان استفاده می کنیم.


ادامه مطلب

دکوراسیون اتاق ادارات


دکوراسیون اداری

آیا از اهمیت دکوراسیون اداری و دفتر کار اطلاع دارید؟ فکر می‌کنید دکوراسیون دفتر کار مدیریت تا چه اندازه در موفقیت شما سهم دارد؟ اگر در آغاز راه اندازی کسب و کار خود هستید یا به نوعی در این پُرسه دخیل شده‌اید، دست یاری شرکت طراحی دکوراسیون آرکسان به سوی شما دراز است. همانطور که مستحضر هستید طراحی اماکن اداری و تجاری کاملا از نوع مسکونی متفاوت است. نوع تیغه / پارتیشن بندی، نورپردازی، محوطه سازی، تاسیسات و… همگی بایستی در تناسب و هارمونی با هدف به کار گرفته شوند.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب

دکوراسیون مدرن اتاق خواب با تزیینات شیک

معمولا برای تزیین دیوار اتاق خواب یا دیزاین نمای پشت تخت خواب از قاب عکس یا کاغذ دیواری و پوسترهای بزرگ دکوراتیو استفاده می شود. ولی این ایده ها کمی تکراری و نخ نما به نظر می آیند و شاید صاحبخانه را خیلی از نظر زیبایی قانع نکنند. برای ایجاد تنوع می توان از صفحه ها یا میله های چوبی مخصوصی استفاده کرد که نمایی کبریتی شکل و جذاب به دکوراسیون اتاق خواب می دهند. این میله های چوبی با قد کشیده و بدنه ظریفی که دارند می توانند در کنار هم و چسبیده به دیوار اتاق خواب، یک هارمونی دوست داشتنی را رقم بزنند که جدیدتر از سبک های متداول به نظر می آید.

ادامه مطلب

دکوراسیون اتاق ادارات

در مورد طراحی دکوراسیون اتاق اداری چقدر اطلاعات دارید؟ فرهنگِ کار، بسیار پیشرفت کرده است و سال ‌هاست که شاهدِ تاثیرِ زندگی اداری بر زندگی مردم هستیم.
این موضوع باعث شد دکوراسیون اداری پدید آید. طراحان داخلی و طراحان مبلمان و لوازم اداری، خلاقیت‌ خود را اثبات کرده ‌اند.
دکوراسیون مناسب، سبب بهبود خلق و خو و افزایش خلاقیت و بازدهی افراد می ‌شود.

ادامه مطلب

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی و طراحی داخلی آشپزخانه


طراحی دکوراسیون داخلی منزل و یا حتی شرکت‌ها تاثیر مثبتی را بر روی افراد خواهد داشت، بهره‌گیری از نکات و اصول طراحی داخلی علاوه بر جنبه زیبا شناختی، جنبه روانشناسی نیز دارد، به طوریکه می‌توان گفت محیطی جذاب و گیرا، افراد را جذب می‌کند و پویایی و انگیزه در آن محیط بیشتر خواهد شد.

در گذشته‌های دور، طراحی داخلی در معماری ساختمان‌ها کاملا مشهود بود و فضای داخلی به عنوان بخشی از روند ساخت و ساخت قرار می‌گرفت. در واقع هدف اصلی از طراحی یک فضای داخلی، بهترین استفاده از فضا و هماهنگ کردن اجزا با محیط ساخته شده و رفاه کاربر است.

در ابتدا طراحی داخلی به معنای امروزی مطرح نبود و بیشتر تمرکز بر روی طراحی داخلی منزل صورت می‌گرفت و بعد از جنگ جهانی دوم خدمات طراحی دکوراسیون داخلی منزل به شرکت‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها و … گسترش پیدا کرد.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد