همین امر هم باعث شده است که تقاضای طراحی و اجرای کابینت های مدرن هر روز افزایش پیدا کند. اما قبل از هر اقدامی شما باید ویژگی های این نوع کابینت ها را بشناسید.

بنابراین برای کمک به شما عزیزان، در این مطلب قصد دارم 7 ویژگی مهم کابینت های مدرن را معرفی کنم تا بهترین و مناسب ترین گزینه را برای آشپزخانه منزلتان انتخاب کنید. پس با من همراه باشید



کابینت های مدرن چه ویژگی هایی دارند؟
1. کابینت های مدرن طراحی ظاهری ساده ای دارند!

همان طور که در مطلب سبک دکوراسیون مدرن توضیح داده ام، این سبک کاملا عملگرا و کاربردی است و جلوه ای ساده و بدون آلایش به فضای داخلی آشپزخانتان می دهد.

پس طراحی کابینت های مدرن هم این ویژگی ها را دنبال می کند و مانند تصویر زیر از خطوطی مستقیم و صاف تشکیل می شود.



همان طور که در آشپزخانه مدرن بالا مشاهده کردید، این نوع کابینت ها بر خلاف کابینت های کلاسیک، درب هایی هموار و مسطح دارند.

همچنین در سطوح آن ها هیچ گونه تزئینات اضافه و کنده کاری و منبت کاری وجود ندارد.
2. کابینت مدرن برای آشپزخانه های کوچک ایده آل ترین گزینه است!

توجه داشته باشید که در دکوراسیون آشپزخانه کوچک، هر جزئیات تزئینی و دکوری باعث شلوغ نشان دادن فضا می شود و فضای آن را کوچک تر جلوه می دهد.

بنابراین کابینت های مدرن بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک است. پس اگر فضای آشپزخانتان محدود است، بهتر است این نوع کابینت را برای نصب کردن در آن انتخاب کنید.
نکته: برای آشپزخانه های کوچک بهتر است که کابینت هایی به رنگ روشن و یا از نوع روکش هایگلاس که سطح براقی دارد، استفاده کنید.

نکته: یادتان باشد که هیچ لزومی ندارد که رنگ تمام کابینت های آشپزخانه مدرن از یک نوع رنگ باشد. برای مثال می توانید کابینت های پایینی را به رنگ تیره و کابینت های بالا را به رنگ روشن انتخاب کنید.

 

https://mediadecor.ir