در مورد طراحی تجاری، نکته حائز اهمیت، مرتبط با نوع طراحی جاذب مشتری است. جالب است بدانید که فاکتور اولیه در زمینه جذب مشتری نوع ورودی، دکوراسیون داخلی و محل قرارگیری ارکان مختلف است؛ تفاوتی نمی‌کند در این مرکز تجاری یک کالای مصرفی عرضه می‌شود یا خوراکی. کارشناسان مجموعه آرکسان، در این زمینه طراحی مبتنی بر روانشناسی مراجع/ مشتری را به شما ارائه میدهند. به عنوان مثال اگر زمینه فعالیت شما مرتبط با ارائه موادغذایی است، به هیچ عنوان از اشکال هندسی و رنگ بنفش برای دیوارپوش ها استفاده نکنید. بر اساس تحقیقات روانشناسی، این دو فاکتور کاهنده اشتها به حساب می ‌آیند.

 


چنین نکات ریز اما تعیین کننده را کارشناسان بخش طراحی اداری-تجاری در اختیار شما کارفرمایان محترم قرار خواهند داد. دکوراسیون اداری و اتاق کار به اندازه‌ای حائز اهمیت است که حتی می‌توان آن را یکی از مهم‌ترین پایه‌های موفقیت یک سازمان و مرکز تجاری-اداری دانست. خودتان را به جای مشتری، مخاطب یا ارباب رجوع بگذارید؛ زمانی که وارد یک دفتر کار مدیریتی می‌شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند چیست؟ طبیعتا دکوراسیون اتاق و نحوه چیدمان اجزا در این اتاق اولین چیزی است که توجه شما را به سوی خود جلب می‌کند.

 

 

 

 

 

منبع:https://arcsun.ir