دکوراسیون اتاق کار در منزل
۷. سازماندهی عمودی و افقی را فراموش نکنید

با توجه به کوچک بودن آپارتمان‌های امروزی و در نتیجه نبودن فضای کافی برای اتاق کار در منزل، استفاده بهینه از کل فضای اتاق امری ضروری است. برای این کار می‌توانید از دکورهایی جایگزین قفسه‌های کتاب استفاده کرده و بدین ترتیب دسته‌بندی مناسبی برای وسایل مورد نیاز خود داشته باشید و از طرفی از فضای اتاق حداکثر استفاده را کنید.



دکوراسیون اتاق کار در منزل
۸. تکنولوژی را کنترل کنید

شاید کار زیادی را در رابطه با زیبایی وسایلی مانند پرینتر، تلفن، کامپیوتر و… نتوان انجام داد، اما حداقل می‌توان کابل‌های مزاحم و ناخوشایند را به گونه‌ای پنهان کرد که جلوه زشتی را به اتاق کار ندهند. همین طور بهتر است آن‌ها را نزدیک به پریز برق قرار دهید تا سیم‌هایشان جمع و جورتر باشند.



دکوراسیون اتاق کار در منزل
۹. نور کافی را فراموش نکنید

وجود نور کافی در محل کار یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در طراحی دکوراسیون اتاق کار در منزل است که نباید فراموش شود. وجود نور کافی برای بالا بردن بازدهی کار و جلوگیری از سردرد و اذیت شدن چشم، امری ضروری در طراحی اتاق کار است.



دکوراسیون اتاق کار در منزل
۱۰. الهام‌بخش خود باشید

از وسایلی در اتاق کار خود استفاده کنید که به شما انگیزه و احساس خوبی می‌دهند. برای مثال یادگاری از دوستان و عزیزان، قاب عکسی از خانواده و یا تصویری از مکان و یا شهر مورد علاقه‌تان می‌تواند برای این کار مناسب باشد.

منبع::https://tookamart.com